Totaal doorweekt

Beeld het je in, een kwartier voor je weg moet geeft je sensor 19.2 aan.

Ja ja, het zal wel.

Het druppelt wat buiten, even buienradar openen, over een kwartier zit er een piek van 2 mm regen, niet bijster veel maar misschien toch maar lekker de auto pakken.

Gisteren gaf hij ook 14 aan terwijl ik op 9 zat.

10 minuten voor je weg gaat toch maar even prikken, 19.8 #%#@ ! Snel naar boven rennen om een nieuw setje in te schieten, wanneer heb ik hem voor het laatst vervangen?

Ik weet het niet meer en zit al de hele middag hoog.

Net op tijd ren je het huis uit en zit je op je fiets. Eer ik me kan bedenken dat de regen wel mee valt, begint het buiten te hozen. Met bakken uit de hemel.

Het is maar 15 minuten fietsen, maar ik kom compleet doorgeregend aan.

Ik laat een nat spoor in de hal en op de trap achter en als ik stil sta vormt zich een plas onder mij.

Eerst de natte regenjas maar uittrekken, vervolgens mijn vestje opgeofferd om als een soort handdoek mijn haar een beetje droog te maken.

Na 10 minuten lopen er vier hele dikke druppels van m’n haar zo mijn nek in, brrrr…

Leave a Reply

