Glutenvrije wereld kaart

Sinds twee jaar eet ik glutenvrij en één van de lastigste dingen blijft om uit eten te gaan. Welke restaurants bieden glutenvrije opties, waar is het eten lekker en wat vinden anderen ervan? Vooral in landen waar je de taal niet spreekt kan het erg eng zijn om ergens uit eten te gaan.

Zelf heb ik het geluk gehad om de afgelopen twee jaar op een hoop plekken geweest te zijn, en samen met de ervaringen van mijn zus in Amerika heb ik een glutenvrije wereldkaart opgezet. Hier kunnen jullie lezen waar ik geweest ben, wat ik er van vond en in veel gevallen zit er ook een foto van één van de gerechten bij.

Met de vakantie tijd voor de boeg wil ik mijn kaart vast met jullie delen ookal is hij nog lang niet af. En met nog een hoop leuke reizen in het verschiet zal er telkens meer bij blijven komen!

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn ervaringen, misschien wel op nieuwe plekken komen en vooral onbezorgd kunnen genieten van een heerlijke maaltijd!

Klik hier om naar de kaart te gaan

Leave a Reply

