Ziekenhuis dag 2

Vandaag is de tweede dag in het ziekenhuis. Ik heb niet bijster lang of goed geslapen, het bed is hard en kraakt, ik heb een stevige hypo gehad en ben helaas een paar keer wakker geworden van een kamer genoot die veel pijn had.

Het goede nieuws is dat ik vandaag vijf spuiten weg gewerkt heb! Ik ben van s’ochtends 9 tot s’avonds 9 bezig geweest met elk kwartier spuiten maar het was het absoluut waard. Zeker omdat het avond eten nog bedroevender was dan gisteren. Vandaag kreeg ik minder aardappels, hadden ze boter over de doperwten gedaan en kreeg ik helemaal geen vlees/eiwitten. Gelukkig had ik mijn moeder ketchup mee laten nemen en een bakje pasta waar alleen kokend water bij hoefde (Consenza, was erg lekker).  Wederom was ik erg teleurgesteld over het eten en heb ik toch maar even navraag gedaan hoe dat dan kon. Schijnbaar moet je minstens bij het ontbijt de dag van te voren je eten bestellen en ik was er pas bij de lunch. Dus dan word je geacht mee te eten met wat de pot schaft, alleen daar was dus niet erg veel geschikt voor mij bij.

Voor het eten zat ik te hoog, dat is dan toch even schrikken. Tijdens de diagnose zat ik ook de hele middag te hoog, had ik dan toch een reactie? *Slik* Wonder boven wonder zat ik na één correctie al op 4, normaliter had ik nog uren te hoog gezeten en meerdere bolussen nodig gehad om te zakken. Voor het slapen zat ik op 5 en ik werd met 6 wakker. Onvoorstelbaar, zo’n strakke nacht dat kan toch niet? Deed mijn sensor het wel goed, wat gebeurt hier ??????

